چهارشنبه, 30 آبان 1397

فرم عضویت

دسته: درباره انجمن منتشر شده در 17 آذر 1394 مدیر سایت
بازدید: 928

فرم عضویت انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی

مشخصات فردی

نام و نام خانوادگی:

شماره شناسنامه:

کد ملی:

نام پدر:

محل تولد:

مشخصات تحصیلی

میزان تحصیلات :

محل تحصیلات:

مرتبه علمی:

مسئولیت سازمانی:

امکانات و توانمندی های علمی :

راههای ارتباطی

تلفن محل کار:

تلفن همراه:

پست الکترونیکی:

لطفا رزومه خود را به همراه فرم تکمیل شده به آدرس الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید    ارسال فرمایید.

هیات موسس

دسته: درباره انجمن منتشر شده در 17 آذر 1394 مدیر سایت
بازدید: 792

انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی در تاریخ 22/10/93 از کمیسیون انجمن علمی وزارت علوم مجوز گرفت و اعضای هیات مؤسس انجمن عبارتند از :

•    مرحوم مغفور آقای دکتر صادق آیینه وند (استاد دانشگاه تربیت مدرس)
•    آقای دکترمحمدباقر حجتی(استاد دانشگاه تهران)
•    آقای دکتر محمد علی ایازی(استادیار دانشگاه آزاد اسلامی)
•    آقای دکتر آذرتاش آذرنوش(استاد دانشگاه تهران)
•    خانم دکترفروغ پارسا (دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)
•    خانم دکتر مریم قبادی ( استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)
•    آقای دکتر ابوالفضل خوش منش ( استادیار دانشگاه تهران)
•    خانم دکترپروین بهارزاده ( استادیار دانشگاه الزهرا (ع) )
•    خانم دکتر نصرت نیلساز( استادیار دانشگاه تربیت مدرس)
•    خانم دکتر اشرف بروجردی( استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)
•    آقای دکتر جعفر نکونام ( دانشیار دانشگاه قم)
•    خانم دکتر پروین ترکمنی آذر( استاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)
•    خانم دکتر فاطمه جان احمدی( دانشیار دانشگاه الزهرا (ع) )

معرفی انجمن

دسته: درباره انجمن منتشر شده در 17 آذر 1394 مدیر سایت
بازدید: 806

باسمه تعالی
انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی


مقدمه
فرهنگ و تمدن اسلامي در شکل پيوسته و لايه مشترک آن ميان ملل مسلمان، به وضوح متأثر از قرآن کريم است. به عبارت ديگر، آن چيزي که ملت‌هاي مسلمان را، به رغم تفاوت در بن‌مايه‌هاي فرهنگي، به يکديگر پيوند مي‌دهد، تجربه مشترکشان در تعامل و گفتگوي با قرآن کريم است. در جهان امروز نيز، حضور قرآن بر انديشه و فرهنگ جوامع مسلمان همچنان شاخص و تأثيرگذار است: چنان که همه مکاتب فکری اسلامی و جريان‌هاي اصلاح ديني-اجتماعي و نیز فرقه های مختلف اسلامی در اشکال جديد شان، همگي مشروعيت فکر و راه خود را بر خوانش و فهم قرآن کريم بنا کرده‌اند. بر این اساس تعامل متخصصان و صاحبنظران مطالعات قرآنی ، تاریخ و تمدن اسلامی و دیگر رشته های مرتبط با فرهنگ اسلامی می تواند موجبات مطالعات میان رشته ای و پربار ترشدن مطالعات در هر دو حوزه را فراهم می آورد.
ضرورت تشکیل انجمن
یکی از راه های اثرگذاری بر روند فعالیت های علمی قرآنی در افق فرهنگ و تمدن اسلامی، استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه مطالعات قرآنی و دیگر حوزه های مرتبط است. و این مهم از طریق هم اندیشی صاحبنظران این حوزه ها  در قالب تشکیل انجمن های علمی است. در واقع، انجمن های علمی یکی از ضرورت های لامحاله در برداشتن موانع حصارهای تنگ نظری برای رسیدن به شکوفایی در زمینه های علمی و رشد و بالندگی است.
" انجمن ایرانی مطالعات قرآني و فرهنگ اسلامي   " با هدف گسترش تعاملات علمي-فرهنگي، در سطح ملي، منطقه‌اي و جهان اسلام، با دانشگران و پژوهشگران (اعم از دانشگران مطالعات قرآني و جز ايشان)، با هدف هم‌افزايي علمي، اثربخشي و رشد مطالعات قرآني در پيوند و تعامل با ديگر دانشگران علوم انساني تشکیل می شود.


 اهداف انجمن
-    بسط و تعميق مطالعات ميان‌رشته‌اي در حيطه مطالعات قرآني، به عنوان تنها مسير توليد علم و افزايش آگاهي.
-    شناخت و واکاوي مسائل پژوهش در حيطه مطالعات قرآني، متناسب با نيازهاي فرهنگی امروز ايران اسلامي و جهان اسلام.
-    گسترش تعاملات فرهنگي-رسانه‌اي، در سطح ملي، منطقه ای و جهان اسلام  
-    ایجاد فضایی برای نقد افکار و اندیشه ها برای به تعالی رساندن آن
-    ایجاد نشاط علمی، پویایی با طرح پرسش های جدی از سوی مخاطبان
برنامه ها و فعالیت های پیشنهادی انجمن   
اجرای طرح های کلان پژوهشی
برگزاری همایش های ملی و بین المللی
برگزاری کارگاه های آموزشی داخلی و خارجی
انتشار کتب اعضای انجمن با شرایط خاص
انتشار مجلات علمی
برگزاری مراسم بزرگداشت پیشکسوتان و اندیشمندان
برگزاری مراسم نقد و معرفی کتاب
برگزاری مراسم نقد و بررسی آرائ و اندیشه های مطرح در حوزه مطالعات قرآنی

هیات مدیره

دسته: درباره انجمن منتشر شده در 17 آذر 1394 مدیر سایت
بازدید: 867

انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی به وسیله آگهی از کلیه علاقمندان دارای شرایط، جهت عضویت در این انجمن دعوت به عمل آورد و در تاریخ 18/3/94 در محل پژوهشگاه ، نخستین مجمع عمومی انجمن برگزار گردید و با حضور بیشتر اعضای هیئت مؤسس و 73 نفر از اعضای انجمن حایز حد نصاب شد. در این جلسه هیئت رییسه منتخب با نظارت نماینده وزارت علوم  نامزدهای انجمن را معرفی و اعضای حاضر ، 9 نفر عضو اصلی و2 نفر عضو علی البدل هیئت مدیره را به ترتیب ذیل انتخاب کردند:

1-    دکتر فروغ پارسا
2-    دکتر جعفر نکونام
3-    دکتر محمد علی ایازی
4-    دکتر سید هدایت الله جلیلی
5-    دکتر مریم قبادی
6-    دکتر محسن قاسم پور
7-    دکتر نصرت نیلساز
8-    دکتر پروین بهار زاده
9-    دکتر ابوالفضل خوش منش
10-    دکتر پروین ترکمنی آذر
11-    دکتر مهرداد عباسی
همچنین دکتر حمید باقری و  دکتر محمد جانی پور به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل انتخاب شدند .

اساسنامه انجمن

دسته: درباره انجمن منتشر شده در 17 آذر 1394 مدیر سایت
بازدید: 811

اساسنامه انجمن ايرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی‏


 فصل اول - كليات و اهداف‏
 ماده 1 - به منظور گسترش و پيشبرد و ارتقاى علمى و تربیت نيروهاى متخصص و بهبود بخشيدن به امور آموزشى و پژوهشى در زمينه‏هاى مربوط به قرآن در پیوند با تاریخ و فرهنگ اسلامی « انجمن ايرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی » كه از اين پس در اين اساسنامه «انجمن» ناميده مى‏شود، تشكيل مى‏گردد.
 ماده 2 - انجمن مؤسسه‏اى غيرانتفاعى است و در زمينه‏هاى علمى و پژوهشى فعاليت مى كند و از تاريخ ثبت داراى شخصيت حقوقى است و رئيس هيئت مديره آن نماينده قانونى انجمن مى‏باشد.
 ماده 3 - مركز انجمن در شهر تهران مى‏باشد و شعب آن پس از موافقت كميسيون انجمن‏هاى علمى مى‏تواند در هر منطقه از كشور تشكيل شود.
 تبصره - هيئت مديره مى تواند در صورت لزوم نسبت به تغيير نشانى مركز اصلى انجمن اقدام كند، به شرط آنكه موضوع در روزنامه رسمى و كثيرالانتشار اعلام شود و كتباً به اطلاع كميسيون انجمن‏هاى علمى وزارت علوم، تحقيقات و فنّاورى برسد.
 ماده 4 - انجمن از تاريخ تصويب اين اساسنامه براى مدت نامحدود تشكيل مى‏شود و ملزم به رعايت قوانين جمهورى اسلامى ايران مى‏باشد.
 فصل دوم - وظايف و فعاليت‏ها
 ماده 5 - به منظور نيل به هدف‏هاى مذكور در ماده 1 اين اساسنامه، انجمن اقدامات زير را به عمل خواهد آورد:
5- 1- انجام تحقيقات علمى و فرهنگى در سطح ملى و بين المللى بين محققان و متخصصانى كه به گونه‏اى با علوم قرآن و حديث سر و كار دارند.
5- 2- همكارى با نهادهاى اجرايى، علمى و پژوهشى در زمينه ارزيابى و بازنگرى طرح‏ها و برنامه‏هاى مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمينه علمى موضوع فعاليت انجمن
5- 3- ترغيب و تشويق پژوهشگران و تجليل از محققان و استادان ممتاز
5- 4- ارائه خدمات آموزشى و پژوهشى و فنى‏
5- 5- برگزارى گردهمايى‏هاى علمى در سطح ملى، منطقه‏اى و بين المللى
5- 6- انتشار كتب و نشريات علمى با فن آوری های نوین دیجیتالی و غیره
 فصل سوم - انواع و شرايط عضويت‏
6- 1- عضويت پيوسته: مؤسسان انجمن و كليه افرادى كه حداقل داراى درجه كارشناسى ارشد در رشته علوم قرآن و حديث و تاریخ   و یا دیگر رشته‏هاى مرتبط با فرهنگ اسلامی باشند، مى‏توانند به عضويت پيوسته انجمن درآيند.
6- 2- عضويت وابسته: كسانى كه داراى درجه كارشناسى هستند و مدت 5 سال به نحوى در يكى از رشته‏هاى مذكور در بند 6 - 1 شاغل باشند.
6- 3- عضويت دانشجويى: كليه دانشجويانى كه در رشته های مذكور در بند 6 - 1  در مقطع ارشد به تحصيل اشتغال دارند.
6- 4- عضويت افتخارى: شخصيت‏هاى ايرانى و خارجى كه مقام علمى آنان در زمينه‏هاى علوم قرآن و حديث حائز اهميت خاص باشد، يا در پيشبرد اهداف انجمن كمك‏هاى مؤثر و ارزنده‏اى نموده باشند.
6- 5- اعضاى مؤسساتى(حقوقى): سازمان‏هايى كه در زمينه‏هاى علمى و پژوهشى مربوط فعاليت دارند، مى‏توانند به عضويت انجمن درآيند.
 تبصره 1 - افرادى كه داراى درجه كارشناسى در يكى از رشته‏هاى مذكور در بند 6 - 1 مى‏باشند، با تصويب هيئت مديره مى‏توانند به عضويت پيوسته انجمن درآيند.
 تبصره 2 - اعضاى مؤسساتى   به مثابه عضو وابسته انجمن محسوب مى‏شوند.
 ماده 7 - هريك از اعضا سالانه مبلغى را كه ميزان آن توسط مجمع عمومى تعيين مى‏گردد، به عنوان حق عضويت پرداخت خواهد كرد.
 تبصره 1 - پرداخت حق عضويت هيچ‏گونه حق و ادعايى نسبت به دارايى انجمن براى عضو ايجاد نمى‏كند.
 تبصره 2 - اعضاى افتخارى انجمن  از پرداخت حق عضويت معاف هستند.
 ماده 8 - عضويت با يكى از موارد زير خاتمه مى‏يابد:
8- 1- استعفاى كتبى
8- 3- عدم پرداخت حق عضويت سالانه
 تبصره - تائيد خاتمه عضويت با هيئت مديره است.
 فصل چهارم - اركان انجمن
 ماده 9 - اركان اصلى عبارت‏اند از: الف) مجمع عمومى؛  ب) هيئت مديره؛  ج) بازرس(يا بازرسان).
 الف) مجمع عمومى
 ماده 10 - مجمع عمومى از گردهمايى‏ اعضاى پيوسته به صورت عادى يا فوق العاده تشكيل مى‏شود.
10- 1- مجمع عمومى عادى سالى يكبار تشكيل مى‏شود و با حضور يا رأى كتبى نصف به علاوه يك كل اعضاى پيوسته انجمن رسميت مى‏يابد و تصميمات با اكثريت آرا معتبر است.
تبصره 1- هریک از اعضای پیوسته می توانند کتباً وکالت یک عضو دیگر انجمن را به مجمع اعلام نمایند و در موارد لزوم به جای موکل خود رأی بدهند.
10- 2- مجمع عمومى فوق العاده در موارد ضرورى با دعوت هيئت مديره يا بازرس (يا بازرسان) و يا با تقاضاى كتبى يك سوم اعضاى پيوسته تشكيل مى‏شود.
 
 تبصره 1 - دعوت براى تشكيل مجامع عمومى به صورت كتبى يا آگهى در روزنامه‏هاى كثيرالانتشار است و بايد حداقل پانزده روز قبل از تشكيل مجمع به اطلاع اعضاى پيوسته برسد.
 تبصره 2 - يك سوم اعضاى پيوسته مى‏توانند به طور مستقيم اقدام به دعوت مجمع عمومى فوق العاده نمايند. مشروط بر اين كه هيئت مديره و نيز بازرس انجمن به تقاضاى ايشان پاسخ منفى داده باشد و در چنين حالتى، ايشان بايد در آگهى دعوت به عدم اجابت درخواست خود، توسط هيئت مديره و بازرس تصريح نمايند.
 تبصره 3 - در صورت تحقق تبصره فوق، دستور جلسه عمومى منحصراً موضوعى خواهد بود كه در تقاضانامه ذكر شده است.
 تبصره 4 - شرايط تشكيل مجمع عمومى فوق العاده همانند شرايط تشكيل مجمع عمومى عادى است و تصميمات با دو سوم آرا معتبر است.
 ماده 11 - وظايف مجامع عمومى
 الف - مجمع عمومى عادى‏
 - انتخاب اعضاى هيئت مديره و بازرس (بازرسان در صورت وجود بيش از يك بازرس اصلى)
 - تصويب خط مشى انجمن
 - بررسى و تصويب پيشنهادهاى هيئت مديره و بازرس (بازرسان)
 - تعيين ميزان حق عضويت‏
 - عزل هيئت مديره و بازرس (بازرسان)
 - بررسى و تصويب ترازنامه و صورتحساب درآمدها و هزينه‏هاى سال مالى گذشته و بودجه سال آتى انجمن‏
 ب - مجمع عمومى فوق العاده‏
 - تصويب تغييرات در مفاد اساسنامه‏
 - تصويب انحلال انجمن
 تبصره 1 - مجامع عمومى توسط هيئت رئيسه‏اى مركب از يك رئيس، يك منشى و دو ناظر اداره مى‏شوند.
 تبصره 2 - اعضاى هيئت رئيسه با اعلام و پذيرش نامزدى خود در مجمع انتخاب مى‏شوند.
 تبصره 3 - اعضاى هيئت رئيسه نبايد از بين كسانى باشند كه خود را در انتخابات هيئت مديره و بازرس كانديدا كرده‏اند.
 ب) هيئت مديره‏
 ماده 12 - هيئت مديره انجمن مركب از 9 نفر عضو اصلى و 2 نفر عضو على البدل مى‏باشند كه هر 2 سال يكبار با رأى مخفى از ميان اعضاى پيوسته انجمن انتخاب مى‏شوند.
12- 1- هيچ‏يك از اعضا نمى‏توانند بيش از دو دوره متوالى به عضويت هيئت مديره انتخاب شوند
12- 2- عضويت در هيئت مديره افتخارى است.
12- 3- هيئت مديره حداكثر تا يك‏ماه پس از انتخاب شدن تشكيل جلسه داده، با رأى كتبى نسبت به تفكيك وظايف خود اقدام مى‏نمايد.
12- 4- كليه اسناد تعهدآور و اوراق بهادار با امضاى رئيس يا نائب رئيس و خزانه دار همراه با مهر انجمن و نامه‏هاى رسمى با امضاى رئيس يا نائب رئيس معتبر است.
12- 5- هيئت مديره موظف است بر حسب نياز هر يك ماه تشكيل جلسه دهد. فاصله بين ارسال دعوتنامه يا تلفن با تاريخ تشكيل جلسه هيئت مديره حداقل سه روز است.
12- 6- جلسات هيئت مديره با حضور اكثريت اعضا رسميت مى‏يابد و تصميمات متخذه با اكثريت آراى موافق، معتبر است.
12- 7- كليه مصوبات هيئت مديره ثبت و پس از امضاى اعضا در دفتر صورتجلسات هيئت مديره نگهدارى مى‏شود.
12- 8- شركت اعضاى هيئت مديره در جلسات ضرورى است و غيبت هريك از اعضا بدون عذر موجه به تشخيص هيئت مديره تا سه جلسه متوالى و پنج جلسه متناوب در حكم استعفاى عضو غايب خواهد بود.
12- 9- در صورت استعفا، بركنارى يا فوت هريك از اعضاى هيئت مديره، عضو على البدل براى مدت باقيمانده دوره عضويت به جانشينى وى تعيين خواهد شد.
12- 10- شركت بازرس (بازرسان) در جلسات هيئت مديره بدون داشتن حق رأى مجاز است.
 ماده 13 - هيئت مديره نماينده قانونى انجمن مى‏باشد و وظايف و اختيارات آن به شرح زير است:
13- 1- اداره امور جارى انجمن طبق اساسنامه و مصوبات مجمع عمومى‏
13- 2- تشكيل گروه‏هاى علمى انجمن، تعيين وظايف و نظارت بر فعاليت آنها
13- 3- هيئت مديره مى‏تواند هر اقدام و معامله‏اى را كه ضرورى بداند در مورد نقل و انتقال اموال غيرمنقول و تبديل به احسن يا ترهين و فكّ رهن و استقراض به استثناى واگذارى قطعى اموال غير منقول كه مستلزم تصويب مجمع عمومى است، انجام دهد.
13- 4- جز درباره موضوعاتى كه به موجب مفاد اساسنامه اخذ تصميم و اقدام درباره آنها در صلاحيت خاص مجامع عمومى است، هيئت مديره كليه اختيارات لازم براى اداره امور را مشروط به رعايت حدود موضوع فعاليت انجمن دارا مى‏باشد.
13- 5- تهيه گزارش سالانه و تنظيم ترازنامه مالى و صورتحساب درآمدها و هزينه‏هاى انجمن براى تصويب در مجمع عمومى و ارائه به مرجع نظارت در موعد مقرر
13- 6- اقامه دعوى و پاسخ‏گويى به دعاوى اشخاص حقيقى يا حقوقى در تمام مراجع و مراحل دادرسى با حق تعيين وكيل و حق توكيل به غير
13- 7- انتخاب و معرفى نمايندگان انجمن براى شركت در مجامع علمى داخلى و خارجى‏
13- 8- اجراى طرح‏ها و برنامه‏هاى علمى در چهارچوب وظايف انجمن‏
13- 9- جلب هدايا و كمك‏هاى مالى‏
13- 10- اهداى بورس‏هاى تحقيقاتى و آموزشى‏
13- 11- اتخاذ تصميم در مورد عضويت انجمن در مجامع علمى داخلى و خارجى با رعايت قوانين و مقررات جارى كشور
13- 12- ارسال گزارش‏هاى لازم به كميسيون انجمن‏هاى علمى وزارت علوم، تحقيقات و فنّاورى
13- 13- هيئت مديره موظف است ظرف حداكثر 4 ماه پيش از پايان تصدى خود نسبت به فراخوانى، مجمع عمومى و انتخاب هيئت مديره جديد اقدام و بلافاصله نتايج را همراه با صورتجلسه مجمع عمومى براى بررسى به كميسيون انجمن‏هاى علمى ارسال نمايد.
 تبصره - هيئت مديره و بازرس پيشين تا تائيد هيئت مديره جديد از سوى كميسيون انجمن‏هاى علمى وزارت علوم، تحقيقات و فنّاورى مسئوليت امور انجمن را بر عهده خواهد داشت.
 ج) بازرس (بازرسان)
 ماده 14 - مجمع عمومى عادى يك نفر را به عنوان بازرس اصلى و يك نفر را به عنوان على البدل براى مدت 2 سال انتخاب مى‏نمايد.
 تبصره - انتخاب مجدد بازرس يا بازرسان بلامانع است.
 ماده 15 - وظايف بازرس يا بازرسان به شرح زير است:
15- 1- بررسى اسناد و دفاتر مالى انجمن و تهيه گزارش براى مجمع عمومى
15- 2- بررسى گزارش سالانه هيئت مديره و تهيه گزارش از عملكرد انجمن براى اطلاع از مجمع عمومى‏
15- 3- گزارش هرگونه تخلف هيئت مديره از مفاد اساسنامه به مجمع عمومى‏
 تبصره - كليه اسناد و مدارك انجمن اعم از مالى و غير مالى در هر زمان و بدون قيد و شرط بايد از سوى هيئت مديره براى بررسى در دسترس بازرس يا بازرسان قرار گيرد.
 فصل پنجم - گروه‏هاى علمى انجمن‏
 ماده 16 - انجمن مى‏تواند گروه‏ها و كميته‏هاى مختلفی بر اساس تشخیص و تعیین هيئت مديره تشكيل دهد و در آن به فعاليت بپردازد.
 
 فصل ششم - بودجه و مواد متفرقه
 ماده 17 - منابع مالى انجمن عبارت‏اند از:
17- 1- حق عضويت اعضا
17- 2- درآمدهاى ناشى از ارائه خدمات آموزشى و پژوهشى و مشاوره‏اى و فروش كتب و نشريات علمى‏
17- 3- دريافت هدايا و كمك‏ها
17- 4- كليه عوايد و درآمدهاى انجمن صرف اهداف موضوع ماده 5 اين اساسنامه خواهد شد.
 ماده 18 - درآمدها و هزينه‏هاى انجمن در دفاتر قانونى ثبت و شرح آن هر سال پس از تصويب در مجمع عمومى به كميسيون انجمن‏هاى علمى وزارت علوم، تحقيقات و فنّاورى ارسال مى‏شود.
 ماده 19 - كليه وجوه انجمن در حساب مخصوصى به نام انجمن نزد بانك‏هاى كشور نگهدارى مى‏شود.
 ماده 20 - هيچ‏يك از مؤسسان يا صاحبان سرمايه حق برداشت يا تخصيص هيچ‏گونه سودى اعم از سود سهام يا سرمايه را نداشته و خود و وابستگان درجه يك آنها نمى‏توانند مبادرت به انجام معاملات با مؤسسه نمايند.
 ماده 21 - كليه مدارك و پرونده‏هاى مالى و غير مالى مرتبط با فعاليت انجمن در محل دفتر مركزى انجمن نگهدارى مى‏شود و در مواقع مراجعه مرجع نظارت يا ساير مراجع صلاحيت‏دار در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.
 ماده 22 - هرگونه تغيير در مفاد اساسنامه، پس از تصويب كميسيون انجمن‏هاى علمى وزارت علوم، تحقيقات و فنّاورى معتبر است.
 ماده 23 - انجمن تابعيت جمهورى اسلامى ايران را دارد و اعضاى آن به نام انجمن حق فعاليت سياسى يا وابستگى به گروه‏ها و احزاب سياسى را ندارند.
 ماده 24 - در صورت تصويب انحلال انجمن در مجمع عمومى، همان مجمع هيئت تسويه‏اى براى پرداخت ديون و وصول مطالبات انجمن انتخاب خواهد كرد.
هيئت تسويه موظف است پس از وصول مطالبات و پرداخت بدهى‏ها كليه دارايى‏هاى منقول و غير منقول انجمن را با نظر وزارت علوم، تحقيقات و فنّاورى تبرعاً به يكى از انجمن های علمی كشور واگذار كند.
 ماده 25 - اين اساسنامه مشتمل بر شش فصل و بيست و پنج ماده،   در جلسه مورخ     مجمع عمومى انجمن به تصويب رسيد.


محل امضاى هيئت مؤسس                             محل امضاى هيئت رئيسه جلسه مجمع عمومى

شما اینجا هستید: خانه عضویت شرایط عضویت دریافت فرم عضویت درباره انجمن